POSJETITE KURAN.BA
 
 

naucnici o globalizaciji

Sulejman Topoljak | Novi Horizonti br/str. 46

GLOBALIZACIJA JE IZVORNI AMERICKO-CIONISTICKI PROJEKAT




(El- ’Avlemetu lubbul mešru’il imrikijji-s-suhjunijji)



Piše: dr. Fethi Jeken






Iza nemilosrdnog rata koji protiv Iraka vode Amerika i njeni saveznici kriju se dugorocni strateški ciljevi. Taj rat nema ama baš nikakve veze sa ciljevima koje isticu americki predsjednik i državne institucije te zemlje, kao što su npr. uklanjanje oružja za masovno uništenje, oslobadanje irackog naroda od torture, nasilja i tiranije vladajuceg sistema, borba protiv terorizma, uvodenje demokratije i slobode, itd.



Strateške ciljeve rata koji je Amerika u skoroj prošlosti vodila protiv Afganistana ili koji danas vodi protiv Iraka, direktno ili indirektno Vašington je otkrio preko izjava svojih vodecih politicara, pa i samog predsjednika Buša koji je taj rat nazvao krstaškim. Bliski ili dalji americko-cionisticki ciljevi rata u Iraku su:



- Slabljenje Iraka kao arapskomuslimanske države koja posjeduje resurse i naucne potencijale koji bi mogli da predstavljaju prijetnju i opasnost americko-conistickom projektu u tom podrucju i koja bi mogla postati faktorom budenja islamskog ummeta.



- Stavljanje naftnih polja i ostalih resursa tog podrucja pod svoju ruku (vlast).



- Crtanje nove karte podrucja kog nazivaju «Bliskim istokom» na nacin koji ce biti sukladan americkim interesima, na prvom mjestu, a potom interesima i njenih saveznika.





- Da Bagdad postane prijestolnicom americkog bliskoistocnog projekta i to tako da se uspostavi nova iracka vlast lojalna Vašingtonu, po uzoru na vlast koju su uspostavili u Afganistanu.



- Uspostava frakcionaško-mezhepskih kantona: šiijskog, sunijskog, druzijskog, alevijskog, maronijskog, itd. koji ce biti kao fitilji za trajna eksplozivna punjenja i cije bi posljedice bile vece i opasnije od posljedica koje je iza sebe ostavio zavjerenicki kongres Sajks Piko koji je održan pocetkom prošlog stoljeca.



- Vodenje rata protiv islama s razlicitim scenarijima i raznovrsnim sredstvima kao što su:



Poigravanje s vjerskim obrazovnim programima i nudenje novog poimanja o islamu i uvodenje istrebljivackog rata na islamskim teritorijama, protiv razlicitih frakcija i pod izgovorom borbe protiv terorizma.



- Nametanje i uvodenje anglo-cionisticke globalizacije.



- Jacanje cionistickog projekta putem progona Palestinaca i potpomaganjem uspostave države Veliki Izrael.





To su najupecatljivije smjernice americkog rata protiv Iraka, poslije rata protiv Afganistana, što ne iskljucuje da Amerika nece povesti i druge ratove protiv nekih arapskih i drugih zemalja koje su još izvan stiska americke šake, s ciljem propagande americko-cionisticke koncepcije globalizacije.



U biti, nemoguce je otkriti precizno i jasno namjere tih ratova bez shvatanja i poimanja pojma globalizacije, pa se namece logicno pitanje: šta je onda ta globalizacija?



Postoje tri glavne snage koje imaju svjetski uticaj i djelotvornost, iako su taj uticaj i njegova djelotvornost razliciti. Te snage su:



Prvo: snaga kapitalizma olicena u Americi. Ta snaga planira i radi za americko razdoblje i kapitalisticku globalizaciju.



Drugo: cionisticka snaga olicena u snazi židovskog lobija koji planira i radi za židovsko razdoblje i cionisticku globalizaciju.





Trece: islamska snaga predstavljena opcenito u islamskom svijetu a posebno u aktivnim islamskim snagama koje planiraju i rade za islamsko razdoblje.






Prvo: Americka globalizacija(kapitalizam)




Ta globalizacija radi na generalizaciji americkog civilizacijskog ustroja nad cijelim svijetom i svim narodima, s namjerom monopola u ekonomiji, politici, kulturi, idejama i moralu. Na putu realizacije tih ciljeva ta «amerikanizacija» u svojoj globalizaciji koristi višenacionalna gigantska poduzeca i finansijske institucije kao što su, Medunarodni monetarni fond, razne institucije Ujedinjenih nacija koje rade na polju razvoja i kulture, razliciti mediji i tajne službe.



Od davnina je poznata izreka: Covjek je plod svoje sredine. Medutim, danas je covjek postao plod svjetskog okruženja koje oblikuju i formiraju raznorodni uticaji tako da takav covjek gotovo izgubi svoje tradicionalne i genetske osobine i razlicitosti.



Tragovi americke globalizacije vidljivi su gotovo svugdje i ostavljaju duboke tragove u svim segmentima života. Primjera radi:



- odjeca u cijoj proizvodnji se nadmecu stotine dizajnerskih firmi, a kada se tome doda još i svjetska epilepsija nazvana «džins».



- hrana i pice od kojih nije pošteden gotovo ni jedan grad u svijetu (hamburger i koka kola).



- mirisi, šminka i ostala kozmeticka sredstva kojima se mijenjaju Allahova stvorenja,



- cigarete,




- nacin šišanja i razlicite frizure, «oluja» koja je zahvatila razlicite generacije u cijelom svijetu.



- proizvodnja porno, krimi, fantasticnih, mitskih i drugih filmova.



- razlicite strategije i politike pokrštavanja, što danas gledamo u mnogim africkim i azijskim zemljama gdje se za misionarske ciljeve koriste siromaštvo i potreba tih naroda.



- pjesma, muzika i ples, što je uzrokovalo stasavanje generacija ciji su uzori Majkl Džekson, Madona i Džordž Majkl.



- globalizacija sporta, davanje prevelike važnosti novotariji «mundijalu» i gubljenja identiteta generacija kroz navijanje.



- podsticanje smutnji, gradanskih ratova, etnickog cišcenja i promjene demografskih karata kao što se je desilo u Bosni i Hercegovini i na Kosovu,



- izazivanje ekonomskih, politickih i finansijskih kriza, miješanje u unutrašnje stvari nerazvijenih zemalja i politicka destabilizacija, gdje se pribjegava politici atentata i državnih prevrata (Indonezija, Malezija, Libanon.)





- rašclanjivanje politicke i društvene infrastrukture oslanjajuci se na pravilo «zavadi pa vladaj».






Drugo: Cionisticka globalizacija




Ta globalizacija ima za cilj da omoguci židovima da zadobiju primat nad svjetskim potencijalima, posebno u kulturi i ekonomiji osiguravanjem vecinske prevlasti nad svjetskim burzama i posjedovanjem najvecih svjetskih preduzeca.



Neki od protokola cionistickih mudraca jasno govore o cionizaciji svjetske valute. U petnaestom protokolu stoji: «Obavezno je da dolar u sljedecih sto godina bude svjetska valuta.»



Svakome je jasno da je dolar židovska tvorevina iako se, na prvi pogled, cini americkim izumom. Ta njihova ambicija je i ostvarena i to putem židovskog primata nad svjetskim kapacitetima.





U dvadesetom protokolu kaže se: «Naše zaposjedanje svjetskih resursa putem dionica i obligacija prisilit ce vlade da od nas zatraže materijalnu pomoc.»



Što se tice društvene i kulturne cionizacije o njima govori deseti protokol. U njemu se kaže: «Razjedinit cemo svijet našim lukavštinama i spletkama koliko god je to moguce, sve dok nam ne dadnu jednog svjetskog vladara koji ce moci da nas ujedini i zbriše sve granice, nacionalnosti i vjere.



Primjeri cionisticke globalizacije




Otisci cionisticke globalizacije žestoko su razorni i ostavljaju duboke tragove nereda i nemorala u skoro svakoj ljudskoj zajednici..



- Ta globalizacija stoji iza propagande svih ateistickih i sekularistickih filozofskih ideja.



- Ta globalizacija stoji i iza osnivanja i zaštite svih svjetskih klubova za obožavanje šejtana.



- Ona je iza svih ekonomskih kalopsa i iza planiranog i sistematicnog osiromašenja naroda u svijetu.



- Ta globalizacija stoji i iza seksualne mafije, prodavanja bijelog roblja, trgovine djecom i drogom.



- Ona je prva proizvela porno-filmove, izdala porno-casopise, otvorila centre za prodaju seksualnih instrumentarija i potrepština, itd.



- Cionisticka globalizacija osnovna je pokretacka snaga za unutrašnje nemire i nerede, gradanske sukobe i ratove, te frakcionaške, konfesijske, etnicke i druge sukobe.








I, šta je krajnji rezultat?




Ocekivani rezultat je da se cijeli svijet, u svim životnim segmentima, navikne i prihvati zapadnjacku civilizaciju sukladno Ibn Haldunovim aksiomima: «Poraženi uvijek slijedi dominirajuceg» i «slabi slijedi jaceg.»



Rezultat i namjera svega spomenutog je da se globalizacijom obuhvati:



Sport putem mundijala; da se kapitalizam prihvati kao svjetski ekonomski sistem cije su najizrazitije karakteristike banke i kamatno poslovanje, demokratija kao politicki sistem, sekularizam kao ideologija, nacionalizam kao društvena politika, vanbracni život kao uzorni brak, legalizacija seksualnih spolnih zastranjivanja (homoseksualizam i lezbijstvo), trgovina i konzumiranje droga, nemoral i kriminal, obožavanje satane, globalizacija zapadnjacke ishrane i umjetnosti kroz: muziku, pjesmu i radost, medije, mirise, valutu, industriju, uništenje porodice, žensko tijelo i razna pomagala i lijekovi poput figara, tableta za smirenje, razlicitih sedativa i stimulatora, turizam, hoteli, kultura, obrazovni i informativni programi, obicaji i navike...






Trece: Islam i ocekivani stav Ummeta




Ispred nadiruce sveobuhvatne globalizacije, nejedinstvenog stava medu državama i narodima gdje neki smatraju da je to nešto od cega se ne može pobjeci, dok drugi traže svoje mjesto u njoj; ogromne razlike na polju tehnike, industrije i ekonomije izmedu velikih sila i država u razvoju, nasilnicke vojne snage velikih sila kada i govor o bilo kakvoj pozitivnoj globalizaciji postaje prazna prica. Kada se sve to ima na umu jasno se uocava prava istina da je to nasilnicka globalizacija preko koje jaki želi nametnuti svoju volju slabom putem novih metoda i to u okviru medunarodnog prava iz cijih okvira je teško izaci.



Korisno ucešce i uticaj u takvoj globalizaciji moguc je samo putem jedinstva, a posjedovanje bilo koje vrste moci i snage treba da se razvija i potcini napretku i jacanja ummeta na Zemlji.



Snaga muslimana skrivena je u njima i pred njima. Ona je u njihovoj doktrini (akidi), strateškom položaju koji imaju, ekonomiji, resursima koje posjeduju… Medutim, potrebna je snaga volje i moc. Da bi se to postiglo, neophodno je još više svijesti, džihada, žrtvovanja, dubokog osjecaja o direktnoj i originalnoj, integralnoj i parcijalnoj povezanosti sa ovom vjerom (islamom), kao i obaveznosti njena dostavljanja, kao svjetske misije, koja treba da se realizuje kroz svjetske okvire spoznaje i revoluciju posjedujucih i raspoloživih medija.





Dostavljanje islama kao svjetske religije uistinu je suštinska zadaca koja se postavlja pred muslimane. Pa, ako je ovo vrijeme globalizacije, onda je islam sa svojim nacelima i njihovom savjesnom primjenom spreman da bude lider ovog vremena. Medutim, potrebni su mu samo iskreni lideri i oni koji su se iskreno zavjetovali da ispune tu obavezu. «Ima vjernika koji ispunjavaju zavjet dat Allahu, ima ih koji su poginuli, i ima ih koji to ocekuju - nisu ništa izmijenili.» El-Ahzab, 23.



El-Mudžteme’a, broj: 1545., 9. safer 1424. H./ april, 2003. Str.20-21.



Autor: dr. Fethi Jeken.



Naslov rada: Al-’Avlemetu lubbul-mešru’il-imrikijjis-suhjunijji