Evropa, u kojoj vladaju socijaldemokrati, koja svojevremeno žrtvi agresije i narodu osudenom na biološki nestanak nije dozvolila dizanje embarga na uvoz naoružanja u Bosnu i Hercegovinu (dakle, evropski socijaldemokrati), sa bajkama o ljudskim pravima, svetosti svojine, pokaza nam, jednom odlukom Doma za ljudska prava Bosne i Hercegovine, svu strahotnost buducnosti, koja nas ocekuje, kada jednom naši socijaldemokrati krenu da nas vode putevima evropskih mjerila.
No, krenimo redom.
Onda je Dom poceo da dijeli svoju pravdu.
Najprije je onima koji su pucali po Sarajevu, koji su na taj grad, za vrijeme radanja buduceg entiteta, ispalili preko tri miliona granata kalibra veceg od 20 mm, vratio stanove, u kojima su, silom prilika, kao privremeni i nevoljni stanari, stanovali oni, koji su, tužnim izbjeglištvom, uspjeli preživjeti i daleko od ognjišta saznali za radanje entiteta. Dom nije interesovalo to što su ti stanovi kupljeni za bagatelu, niti što je novac od njihove prodaje završio u Beogradu i korišcen za ubijanje Sarajeva. Po mišljenju Doma za ljudska prava ovdje moral baš i ne igra neku osobitu ulogu. Kažu, imovina je imovina i mora se štititi. Pravnicki, nema se mnogo toga prigovoriti ovakvoj odluci, pa žrtva rece sebi: Neka pravde, makar i nemoralna bila!
Prije neki dan iste mudre, sijede glave sjedoše da opet pravdu dijele.
I, bogme, podijeliše je, tako da od te pravde boli glava, boli duša, boli… Podijeliše je, baš onako, evropski, civilizacijski, uz puno poštovanje ljudskih prava nasilnika, strogo se držeci slova i duha Sporazuma iz Dejtona. Kako je Sporazum legalizovao genocid i blagoslovio kradu i pljacku, a kaznio žrtvu zbog patnje i bola, tako i kazani Dom presudi da se džamija u Divicu i džamija u Zvorniku ne mogu napraviti tamo gdje su bile. Ovaj put, sijede, mudre glave nije bilo briga što je Srpska pravoslavna crkva ukrala zemlju Islamske zajednice i napravila crkvu. Ili, baš zato, da se ne bi dirala crkva, pa makar napravljena na ukradenoj zemlji. Možda i zato što je zemlja vlasništvo Islamske zajednice. Znamo li kako se ta Evropa blagonaklono odnosila prema nestanku bosanskih muslimana, kako je ta ista Evropa izrucila 10.000 Srebrenicana njihovim dželatima, kako je izjednacila žrtvu i dželata, cini nam se vjerovatnim da su mudre i sijede glave u Domu, zakljucile da za muslimane nema ljudskih prava u civilizovanoj Evropi. Nismo Srbi, pa da do besvijesti guslamo o planetarnoj zavjeri protiv nas, ali cinjenice govore da za nas, bosanske muslimane u Evropi imaju samo dva ljudska prava (ali i obaveze): da nestanemo i da to, po mogucnosti ucinimo bez mnogo galame, da ne bismo mnogo bihuzurili miran san i mirnu savjest civilizovane Evrope. Drugog objašnjenja iz odluke i poruke Doma za ljudska prava mi ne možemo izvuci. Ocito je da, quod licet Iovi, non licet bovi, odnosno, što je dopušteno Srpskoj pravoslavnoj crkvi (da na otetom /prokletom/ pravi crkvu), nije dopušteno Islamskoj zajednici (da na svom pravi džamiju).
Nekada je Islamska zajednica imala pravo na svojinu na zemljištu na kojem je bila džamija. Onda se 'Narodna Stvar' pa joj tu zemlju oteše haramije. Malo poslije, dode Sporazum iz Dejtona i njegovo cedo, Dom za ljudska prava, a nekako u isto vrijeme bjelosvjetski pravdoljupci napisaše Ustav
Bosne i Hercegovine u kome rekoše da medunarodni dokumenti o zaštiti ljudskih prava imaju primat u primjeni nad nacionalnim pravom.
Da zakljucimo.
Srpska pravoslavna crkva imala je historijsku šansu da sa sebe skine stigmu duhovnog mentora genocida nad bosanskim muslimanima i da sama traži uklanjanje crkve sa otete (proklete) zemlje i sama zatraži da se obnovi džamija, koja je obešcašcena u njeno ime i njenim znamenjem. Time bi napravila otklon od zlocina i dokazala da je njena duhovnost zloupotrijebljena. Tako bi uradila nemjerljivu moralnu katarzu.
Dom za ljudska prava je imao mogucnost da se potvrdi kao ustanova kojoj se može i mora vjerovati. On je imao mogucnost da, svojom odlukom, ispravi nepravdu i nakaradu, ucini malo ljepšom i ljudskijom. No, krecuci se u zacaranom krugu dvojnih aršina prema islamu i muslimanima, koji je inace svojstven evropskom stilu i nacinu razmišljanja (a, Evropom vladaju socijaldemokrati), aminovao je kradu i otimacinu tudeg i tome još dao autoritativnu auru medunarodnih dokumenata o zaštiti ljudskih prava.