POSJETITE KURAN.BA
 
 

visezenstvo osudjeni halal

Fadila G. M | Saff br/str. 29

U našem društvu dozvoljavaju i sasvim normalnim smatraju stvari koje su loše po pojedinca i zajednicu, a sa druge strane se osuduju i kritikuju stvari koje Islam dozvoljava i koje u sebi nose korist i dobro.




Tako je "normalno i prirodno" što je legalizovan homoseksualizam u federaciji, što stanovi u Sarajevu postaju tajni bordeli u kojima se prostituiše i na "lagan" nacin za život zaraduju mlade sarajevske djevojke, nikome ni da zasmeta a komoli da se šta poduzme u pogledu sprecavanja toga.


Medutim, kada se cuje da neki vjernik-musliman ima dvije ili više zakonitih žena na sve moguce nacine nastoji se doticni ocrniti, a samim tim i Islam smatrajuci ga sistemom koji omalovažava i uskracuje ženina prava. Jer kakvo je to "poniženje" za ženu da muž pored nje ima još jednu!


Ali da li je to doista tako?


TEMA KOJA DIŽE OBRVE


Svako ko iole poznaje Islam zna da je on univerzalna vjera objavljena od Sveznajuceg, Onoga koji je stvorio covjeka i Onoga koji najbolje zna šta je dobro za njega a šta loše. I upravo, u Islamu su zabranjene one stvari koje štete covjeku, a dozvoljene one koje mu korist nose. Nije bez razloga Uzvišeni Allah zabranio prostituciju i homoseksualizam, a dozvolio poligamiju-višeženstvo.


Znamo da AIDS najviše hara po onima koji žive nastranim seksualnim životom, bilo da se bave prostitucijom ili homoseksualizmom. I može se sa pravom reci da su ljudi u svojim nastranostima otišli daleko, cak su gori i od životinja. Jer, gdje u životinjskom svijetu možete naci da mužjak polno opci sa drugim mužjakom. A ljudi ne samo da to rade, nego i sklapaju medusobne brakove.


Možda za kratko vrijeme po našim ulicama pocnu šetati zagrljeni muški bracni parovi. No, za našu javnost to je daleko lakše i prihvatljivije nego da cuju da covjek ima dvije, a kamoli tri ili cetiri žene.


Mnoge se obrve podižu kada cuju za nekoga da ima drugu zakonitu ženu, ali imati brojne ljubavnice ili prijateljice, kao oblik poligamije, prihvataju kao odliku. Kontradikcija izmedu ova dva stava obicno se ne uzima u obzir. Možda bi moglo biti poucno da se citira gospoda Ani Bizant (Annie Besant) o ovom predmetu. G-da Bizent kaže: "Na zapadu se hvališu lažnom monogamijom, a stvarno postoji poligamija bez ikakve odgovornosti-ljubavnica se napusti i otjera kad muškarcu postane dosadna i na taj nacin ona je bacena u kaljužu ulicne žene. Za njenog prvog ljubavnika ne postoji nikakva odgovornost za njenu buducnost i takva žena je stotinu puta u gorem položaju negoli udomljena supruga i majka u legalnoj poligamskoj porodici. Kada pogledamo na hiljade propalih i jadnih žena koje se tiskaju po uglovima zapadnjackih gradova, nocima i nocima, moramo nesumnjivo osjetiti zadovoljstvo da to ne postoji unutar islamske poligamije kojoj zapadnjacka usta tako bezocno prigovoraju. Poligamija je bolja za ženu, sretnije je rješenje za ženu i više joj odgovora da živi u poligamiji zajedno sa njenim mužem, sa zakonitim djetetom, u svojoj sigurnosti, nego da bude zavedena i zatim odbacena na ulicu možda cak i sa nezakonitim djetetom."
U našem društvu dozvoljavaju i sasvim normalnim smatraju stvari koje su loše po pojedinca i zajednicu, a sa druge strane se osuduju i kritikuju stvari koje Islam dozvoljava i koje u sebi nose korist i dobro.




Tako je "normalno i prirodno" što je legalizovan homoseksualizam u federaciji, što stanovi u Sarajevu postaju tajni bordeli u kojima se prostituiše i na "lagan" nacin za život zaraduju mlade sarajevske djevojke, nikome ni da zasmeta a komoli da se šta poduzme u pogledu sprecavanja toga.


Medutim, kada se cuje da neki vjernik-musliman ima dvije ili više zakonitih žena na sve moguce nacine nastoji se doticni ocrniti, a samim tim i Islam smatrajuci ga sistemom koji omalovažava i uskracuje ženina prava. Jer kakvo je to "poniženje" za ženu da muž pored nje ima još jednu!


Ali da li je to doista tako?


TEMA KOJA DIŽE OBRVE


Svako ko iole poznaje Islam zna da je on univerzalna vjera objavljena od Sveznajuceg, Onoga koji je stvorio covjeka i Onoga koji najbolje zna šta je dobro za njega a šta loše. I upravo, u Islamu su zabranjene one stvari koje štete covjeku, a dozvoljene one koje mu korist nose. Nije bez razloga Uzvišeni Allah zabranio prostituciju i homoseksualizam, a dozvolio poligamiju-višeženstvo.


Znamo da AIDS najviše hara po onima koji žive nastranim seksualnim životom, bilo da se bave prostitucijom ili homoseksualizmom. I može se sa pravom reci da su ljudi u svojim nastranostima otišli daleko, cak su gori i od životinja. Jer, gdje u životinjskom svijetu možete naci da mužjak polno opci sa drugim mužjakom. A ljudi ne samo da to rade, nego i sklapaju medusobne brakove.


Možda za kratko vrijeme po našim ulicama pocnu šetati zagrljeni muški bracni parovi. No, za našu javnost to je daleko lakše i prihvatljivije nego da cuju da covjek ima dvije, a kamoli tri ili cetiri žene.


Mnoge se obrve podižu kada cuju za nekoga da ima drugu zakonitu ženu, ali imati brojne ljubavnice ili prijateljice, kao oblik poligamije, prihvataju kao odliku. Kontradikcija izmedu ova dva stava obicno se ne uzima u obzir. Možda bi moglo biti poucno da se citira gospoda Ani Bizant (Annie Besant) o ovom predmetu. G-da Bizent kaže: "Na zapadu se hvališu lažnom monogamijom, a stvarno postoji poligamija bez ikakve odgovornosti-ljubavnica se napusti i otjera kad muškarcu postane dosadna i na taj nacin ona je bacena u kaljužu ulicne žene. Za njenog prvog ljubavnika ne postoji nikakva odgovornost za njenu buducnost i takva žena je stotinu puta u gorem položaju negoli udomljena supruga i majka u legalnoj poligamskoj porodici. Kada pogledamo na hiljade propalih i jadnih žena koje se tiskaju po uglovima zapadnjackih gradova, nocima i nocima, moramo nesumnjivo osjetiti zadovoljstvo da to ne postoji unutar islamske poligamije kojoj zapadnjacka usta tako bezocno prigovoraju. Poligamija je bolja za ženu, sretnije je rješenje za ženu i više joj odgovora da živi u poligamiji zajedno sa njenim mužem, sa zakonitim djetetom, u svojoj sigurnosti, nego da bude zavedena i zatim odbacena na ulicu možda cak i sa nezakonitim djetetom."


DOZVOLJENO I OGRANICENO


U Islamu je dozvoljena pligamija ali za razliku od vremena prije Islama, kada je ona bila neogranicena, pojavom svjetla istine ona se ogranicila i uslovila.Žena ima svoja prava u Islamu i ona joj nece niti smiju biti uskracena ukoliko se covjek pored nje oženi drugom ženom.Žalosna je cinjenica što mali broj žena, muslimanki, odobrava i daje podršku covjeku u višeženstvu.Mnoge ne samo da ne odobravaju, nego se žestoko tome protive, iako to nije ljudski, nego Allahov propis.


"Žene u današnjem vremenu, narocito one koje su pod uticajem zastrašujucih sredstava informisanja misle da kada njen muž želi da se oženi drugi puta, to znaci da je on ne voli. To je kardinalna greška. Postoje mnogi razlozi koji covjeka mogu navesti na ženidbu drugom, trecom ili cetvrtom ženom, a da on ostane pri ljubavi svojoj prvoj ženi. Jedan od takvih razloga je želja za velikim brojem djece ili nemogucnost obuzdavanja polnog nagona dok je žena u periodu menstruacije ili nifasa (poslije poroda), želja za ucvršcivanje prijateljskih veza sa odredenom porodicom i drugi slicni razlozi."


Pored spomenutih razloga za poligamiju, pogledajmo i današnju situaciju u kojoj su se našli bosanski muslimani.


Znamo da su vecina poginulih u proteklom ratu bili muškarci. Koliki je samo ostao broj nezbrinutih žena i djece? Zar za žene nije bolje da budu zbrinute, djeca koja su ostala bez prvoga oca nadu pažnju starješine, ili u protivnom moraju sami da se bore za obezbjedivanje životnih sredstava, nerijetko se upuštajuci i u grijeh, kao što je prostitucija. Poligamiju je dozvolio Uzvišeni Allah i to je sunnet Poslanika s.a.v.s. i njegovih ashaba, a prenosi se da je vecina prijašnjih Poslanika imala veci broj žena. Poznati su hadisi koji govore o nagradi onoga koji oživi (u praksu sprovede) neki sunnet.


Jasno je da poligamija nije jednostavna kako za ženu tako i za muškarce. Covjek koji ima više žena mora biti pravedan u svom odnosu prema njima, a žena koja se nade u takovoj situaciji mora puno da se trudi u savladivanju svoje ljubomore i nastojanju da se što ljepše ophodi kako prema mužu tako i prema drugoj ženi. Znaci, trud i sabur su potrebni sa obje strane. Ali Allah obecava da ce svoje strpljive robove nagraditi džennetom. A zar to nije dovoljna nagrada za trud i odricanje na ovom svijetu?!